Frontmedarbejderen, Vejle

Formål:
Vær på forkant med forventningerne til dit arbejde som engageret, serviceminded og professionel frontmedarbejder. Bliv inspireret og sæt fokus på at udvikle dine faglige og personlige kompetencer, så du er rustet til jobbet nu og i fremtiden. Kurset giver dig indsigt i både din og andres adfærd. Derved øger du bevidstheden om og forståelsen af et godt samarbejde og god kommunikation med kunder/kolleger og chefer.

Målgruppe:
Medarbejdere i kommunernes borgerservice, receptioner og lignende. Borgerservicemedarbejder, receptionist, frontmedarbejder eller lignende stillingstyper. Du vil gerne udvikle dine personlige og faglige kompetencer. Du er koordinerende, serviceminded og arbejder dagligt med at kommunikerer med mange forskellige mennesker. Fælles er, at du god til at balancere med mange bolde, og du griber gerne de mange forskelligartede opgaver, der lander på dit bord.

Indhold:

  • Persontyper til øget selvindsigt og indsigt i andres adfærd
  • Effektive værktøjer og metoder, som gør din kommunikation tydelig og skarp
  • Forståelse for din rolle i organisationen og vigtigheden heraf
  • Stress- og konflikthåndtering: Tag konflikterne i opløbet, og lær at løse dem i inden de udvikler sig
  • Motivation og arbejdsglæde: Sådan opretholder du din egen motivation, og arbejdsglæde
  • Individuel handlingsplan til et bedre workflow, et reduceret stressniveau og en større arbejdsglæde

Udbytte:

  • Forståelse og indblik i persontyper
  • Større indsigt i egen og andres adfærd
  • Træning i kommunikation, stress- og konflikthåndtering
  • Udvikling af dine administrative kompetencer
  • Teknikker til at afstemme forventninger og at håndtere afbrydelser og overspringshandlinger
  • Indsigt i selvledelse, større forståelse af egen trivsel og kunsten at sige fra
  • Medarbejdertilfredshed og mere arbejdsglæde

Kurset gennemføres som en vekselvirkning mellem korte oplæg og træning gennem praktiske øvelser.

Underviser:

Yvonne Evers, er erhvervspsykologisk rådgiver, NLP Master Practitioner, uddannet coach og certificeret i DISC. Hun har mange års erfaring, både som underviser og som ansat i den offentlige sektor og i det private erhvervsliv, hvor hun har opbygget flere HR-funktioner og deltaget i mange forandringsprocesser. Yvonnes undervisning er præget af gnist, ydmyghed og respekt over for de forhold du som deltager befinder dig i. Med sin uformelle tilgang åbner Yvonne for en ærlig og oprigtig dialog undervejs, som giver dig masser af viden og værktøjer.

Tid og sted: Torsdag den 12. november 2020, Munkebjerg Hotel Vejle, Munkebjergvej 125, 7100 Vejle

Pris:
Deltagergebyret udgør 2.995,- eks. moms, inkl. materialer og forplejning. 

Afbestilling:
Tilmeldingen er bindende. Ved afbestilling inden én måned før afholdelse beregnes et gebyr på 25 % af det fulde deltagergebyr pr. tilmelding. Herefter vil refundering ikke være mulig. Skulle du blive forhindret i at deltage, er du altid velkommen til at overdrage din plads til en kollega.

Programændringer:
KommuneKonsulenten forbeholder sig ret til at foretage ændringer i programmet, såfremt en eller flere oplægsholdere skulle blive forhindret i at gennemføre. Ved akut frafald af oplægsholdere påberåber KommuneKonsulenten sig force majeure og kan ikke holdes ansvarlig for en eventuel aflysning. Vi vil dog bestræbe os på at gennemføre seminaret på et senere tidspunkt uden yderligere beregning. Vi forbeholder os ret til alle ændringer, som skyldes eventuelle retningslinjer fra myndighederne vedr. CoVid-19. Herunder eventuel opdeling af kursushold på flere datoer eller fjernundervisning. Ved svigtende tilmelding forbeholder vi os ret til at aflyse mod refusion af det fulde deltagergebyr.

 

Kursusinformationer

Kursus start 12-11-2020 08:30
Kursus slut 12-11-2020 16:00
Tilmeldingsfrist 10-11-2020
Pris kr. 2.995,00 eks. moms
Kursussted Munkebjerg Hotel Vejle